joi, 16 septembrie 2010

Omleta 25iul10

Rețetă veche - bine că am păstrat pozele=). Această omletă am făcut-o cu cartofii rămași de la cina din seara precedentă când am descoperit sosul minune pentru pește. Bogu a făcut poze și cu ingredientele... ca să nu uit ce-am pus în omletă =D. Așadar să începem...


- un fir de ceapă verde
- usturoi
- un fir cârnat uscat și afumat
- un ardei iute

Am zdrobit usturoiul, am tăiat ceapa (partea albă) și ardeiul ineluțe, și cârnăciorul feliuțe și le-am călit în ulei.

- cartofi fierți tăiați cubulețe (dacă-mi aduc aminte bine, după ce-am mâncat am zis că era mai bine dacă-i zdrobeam)

Am pus cartofeii în tigaie și i-am lăsat să se rumenească ușor.

- 5 ouă

Ouăle se bat bine, se pune sare, piper și codițele de la ceapă și se toarnă peste cartofi. Se amestecă și se pune capac. Se lasă cam 10 min. până se prinde oul bine (nu de tigaie!).
Am decorat cu varză chinezească (urma să facem tașcuțe), castraveți și roșii după cum se observă la lumina zilei=)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu