joi, 16 septembrie 2010

Ochiuri 16sept10

Pe ziua de azi am hotărât să gătim trei feluri de papa...de fapt eu gătesc că Boguțu tre să învețe:). Deci... trei feluri de papa: tabbouleh, pilaf cu ciuperci și tășcuțe, dar... a venit văru' și am stat la taclale până la 3 apoi ne-am dat pe facebook și am uitat că ne e foame... asa că am făcut repede ouă cu ce aveam prin frigider. Așa s-au născut faimoasele "Ouă 16sept10":

- 6 roșii cherry (3 roșii, 3 galbene)
- 1 ardei gras galben
- 1 ardei iute roșu (cromatica e importantă!)
- 1 cârnat Pleșcoi
- 1 ciupercă champignon

Toate acestea au fost tăiate rapid și puse toate deodată (foame mare) în wok-ul încins cu ceva ulei în el, am mai pus un pic de sare, condimente Provence și le-am lăsat să se călească 5 min.

- 4 ouă
- 2 felii brânză de oaie

Am adăugat ouăle și brânza tăiată cubulețe, am pus capac și le-am lăsat să se facă.

- 2 felii de pâine...albă:)
- unt
- pătrunjel

În timp ce se coceau ouăle sub capac am prăjit 2 felii de pâine, le-am uns cu unt și am presărat pătrunjel tuns scurt. Am pus totul în farfurioare și i-am dat la Boguțu care a făcut 3 poze cu aparatul muribund și iată ce-a ieșit:




Un comentariu:

  1. bun arata! de fapt n-are cum fi altfel, doar nu ma pun cu regina omletelor! felicitari pentru prima reteta!

    RăspundețiȘtergere